top of page

Nye parkeringsregler

Fra og med i dag, tirsdag 25.mai, vil det være endringer i parkeringsmulighetene ved Fjellhamar stadion. Lørenskog kommune vil nå kreve betaling for alle parkeringer på øvre del av området. Området innenfor bommen vil derimot fortsatt være gratis for trenere, ledere og gjester til Fjellhamar FK.



Bedre merking kommer Denne inndelingen er for tiden ikke godt nok merket, men vil vi få dette tydelig på plass i løpet av kort tid.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page